JEG HAR BURSDAAAAG

Yeey, 15 år, endelig! Vil si tusen takk til alle som har gratulert meg allerede, det er kjempekoselig! Enkelte liker jo ikke å bli gratulert med dagen og få den oppmerksomheten, men jeg rett og slett eelsker det! Jeg syns det er helt herlig å ha bursdag 😀
Vil også si gratulerer med dagen til Venuja søta <3

Fikk en awesome bursdagsgave i dag tidlig da:


En utrolig kul glattetang! Den er fra samme produsenten som lager ghd, bare at disse er litt billigere. Jeg digger den og den er utrolig bra!


Jeg prøvde den i dag tidlig, men når man går ute i regnet, så går det ikke så bra..

Ihvertfall, det er Åpen Skole i dag så det blir ikke så mye blogging, men jeg skal prøve å legge ut en outfit før jeg drar.
Hadde forresten tenkt å legge ut dette innlegget presis klokken 15:13, for da er det akkurat 15 år siden jeg ble født, men jeg gidder ikke å vente, hehe.

– Noen som vil gratulere meg daa? :-DDD

38 kommentarer

Siste innlegg