MIN SISTE DAG SOM FJORTIS

Nå føler jeg meg heldigvis mye bedre enn jeg gjorde tidligere i dag. Følte meg veldig dårlig, men så sov jeg et par timer og det hjalp virkelig!

Nå er jeg inne i mine siste timer som fjortis, etter denne dagen har jeg faktisk ingen unnskyldning til å være fjortis lenger. Men som vi sier; fjortis er en tilstand, ikke en alder. Gleder meg veldig til å fylle 15 da!

Har dere hørt den nye sangen til Justin Bieber, U smile? Den er nyyydelig:

Lagde en kollasj som passet til også. U SMILE, I SMILE <3

Og for å feire at jeg er i mine siste timer som fjortizz;
OMG, jg har burrrsdag i morgn! xD 😀 😛 <33<3 xoxo, K9Z ;*<333
Litt overdrevent, kanskje?

Så da er det offisielt at jeg herved har skrevet mitt siste innlegg som 14-åring!

– Hvor gammel er du da? Haha

20 kommentarer

Siste innlegg