SVENSKE HOLLYWOODFRUER

Hahahaha, jeg må nesten le av de fruene altså! Ganske underholdende program da, haha.

Bilde fra første sesongen av Svenske Hollywoodfruer.

Ellers har jeg blitt forkjølet. Ble vel det i begynnelsen av helgen og nå blir jeg bare mer og mer forkjølet. Men den må jeg nok bare utsette, for jeg har ikke tid til å være syk denne uken, hehe. Eller, kanskje på onsdag? Sånn ser ihvertfall resten av uken min ut:

Tirsdag:
Selvfølgelig skole, der vi har samf.fagprøve, etterfulgt av konf. undervisning og så rett til frisøren der jeg får vite om jeg kan brukes som hårmodell.

Onsdag:
Skole og kanskje frisøren senere på dagen om jeg skal være hårmodell. Hvis ikke blir det å slappe av hjemme.

Torsdag:
BURSDAAAAAAAAAG! Da blir det skole, ut og spise middag med mamma, så Åpen Skole og så hjem.

Fredag:
Skole, og ellers… ingenting, tror jeg?

Lørdag:
Sove lenge (<3), handle inn til bursdagsfeiring og senere på kvelden er det bursdagsfeiring!

Søndag:
Slappe av <3 DA har jeg tid til å være syk, hehe.
Ikke særlig gøy å bli syk samme uken man har bursdag for å si det sånn.


Nå må jeg være så mye fjortis som mulig de siste dagene, mens jeg fortsatt har en unnskyldning for å være det. Haha, neeeida.

– Ser du på Svenske Hollywoodfruer?
– Er du syk eller frisk?

7 kommentarer

Siste innlegg