JEG HAR TESTET ØYENSKYGGER


Nå har jeg da testet disse tre øyenskyggene som var på Miss Sixty-paletten jeg fikk igår.

Her er en liten beskrivelse på hvordan man kan bruke de, men jeg brukte de litt annerledes.


Først tok jeg da den lyselyserosa over hele øyet (det gjorde jeg begge gangene)

Så tok jeg da enkelt og greit øyenskygge (nr. 5) opp til globalen. Det er litt annerledes lys på de to bildene ovenfor, men den er jo ca. samme. Jeg likte ihvertfall denne fargen veldig godt!

Så var det over til den grønne (nr. 4):

Denne var jeg veldig skeptisk til, siden den er såpass grønn og knæsj.


Og sånn ble det. Tror denne kommer til å bli ganske sjeldent brukt ettersom jeg er ganske skeptisk til den og jeg føler meg rett og slett som et tre. Haha, faktisk. Men ellers var jo det en ganske fin farge.

Konklusjon: Nr. 5 ble min favoritt! Har på følelsen av at den kommer til å bli brukt ganske mye og det kommer den lyselyserosa også, som en basic øyenskygge.

Nå må jeg fortsette å lese til prøve, måtte bare ta meg en liten pause fra øvingen.

– Skal jeg fortsette å teste sminke?
– Bruker du øyenskygge?

13 kommentarer

Siste innlegg