SVAR PÅ SPM. RUNDEN – DEL 4

Hadde ikke regnet med at det ble så mange deler av spm.runden, men jeg tok tydeligvis litt for få spørsmål i hver runde.

Hvis du hadde vært en t-skjorte, hva hadde stått på deg da?
Der tror jeg det hadde stått "Jeg vet ikke". En setning jeg sier veldig ofte, hehe.

Hvem har du flese plakater av på rommet ditt?
Har ikke noen plakater på rommet mitt 🙂

Er du fornøyd med utseende ditt?
Er ikke misfornøyd, men er ikke helt fornøyd heller 🙂 Ingen er vel 100% fornøyd med utseendet sitt?

Hva syntes du om Voe? Leser du bloggen hennes?
Syns hun blogger bra. Jeg kjenner jo ikke henne, men hun virker som en ganske grei jente. Ja, jeg leser bloggen hennes.

Blogger du for å komme på topplista?
Nope 🙂

Liker du gutter som er blonde med blå øyne, eller gutter med brunt hår og brune øyne?

Det har ikke så mye å si 🙂

Hvilken kjendis ville du ha sittet fast i en heis med?
Justin Bieber eller Selena Gomez. Hadde vært gøy å bli kjent med de.

Hvor kjøper du sminken din ?
Vita, Cubus, H&M og litt på internett.

Hvor mange søsken har du ?
Har 6 stesøsken.

Hvilken blogger leser du fast ?

De på vennelista og noen på topplista. Gå til forsiden av bloggen, gå litt ned og se til venstre. Der står bloggene jeg leser 🙂

Så da var altså endelig alle svarene kommet ut! Jeg vet jeg er treig.
Om dere lurer på noe mer, er det bare å spørre i kommentarfeltet, på mail osv.

5 kommentarer

Siste innlegg