BURSDAGSPLANLEGGING & EGOBILDER

Det er faktisk bare ni dager (!!!!!!!) igjen til bursdagen min. Noe jeg ikke tenkte helt over da mamma spurte i dag om jeg ville feire bursdagen min. "Hva skjer neste torsdag da? Åjaaa, jeg har jo bursdag!" Noe lignende sånt var det vel jeg tenkte når hun spurte. Nå gleder jeg meg ihvertfall veldig mye til bursdagen min! Neste år er jo min "sweet sixteen" om vi skal ta det litt amerikansk.

Forresten, her er dagens egobilder av selveste moi:

Dagens "spennende" antrekk, gitt!


Og enda et egobilde, because I love egopictures <3<3<3<3;*;*;*;*

For å gå over til noe mer seriøst:
ALLE SOM KOMMENTERER, vær så snill, legg igjen link til bloggen deres når dere kommenterer, eller ihvertfall navnet ditt om du ikke har blogg. Nå er det ikke snakk om negative kommentarer engang, men positive. Tror ikke enkelte av dere er klar over at dere kommenterer anonymt engang, så det er litt kjipt, spesielt i forrige innlegg når jeg skulle gi dere en kommentar og enkelte av dere ikke la igjen bloggadressen. OM DU SKREV KOMMENTAR I DET INNLEGGET OG IKKE FIKK KOMMENTAR TILBAKE; GÅ TIL INNLEGGET UNDER OG SE OM DU VAR EN AV DE SOM KOMMENTERTE ANONYMT 🙂 Litt kjipt å ikke kunne kommentere tilbake.

– Er det lenge til du har bursdag?

16 kommentarer

Siste innlegg