SVARENE PÅ SPM. RUNDEN – DEL 3

Hva er ditt favoritt produkt?
Det spørs vel hvilke typer produkter du spør om, men blant annet denne er min favoritt:

Top 3 TV- program?
Gossip girl, one tree hill og home and away. Topp 5 kan du lese om her.

Top 5 mannelige kjendiser?
Justin Bieber (han er vel mer guttelig da egentlig), Zac Efron, Nick Jonas, Taylor Lautner og…… kommer faktisk ikke på flere for øyeblikket. Teller Alvin fra The Chipmunks?

Top 5 kvinnelige kjendiser?
Selena Gomez, Ashley Olsen har jeg vel egentlig alltid vært fan (veldig lenge ihvertfall), kanskje Ellen DeGeneres (den dama er rå!), Demi Lovato og Jennifer Hudson. Jeg er egentlig ganske usikker.. Typisk meg å ikke huske det når jeg først skal huske det.

Hva vil du bli når du blir stor?

Er du poppis?

SÆFF, bare see på meg da <33333333

Rir du?
Har prøvd det noen ganger, men det er mange år siden. Så nei, jeg rir ikke 🙂

Hva synes du om kristendommen?
Jeg konfirmerer meg kristelig da, så det er jo helt greit.

Hadde du savnet og ikke feire bursdag?


Selvfølgelig hadde jeg det, det er jo årets beste dag 🙂

Elsker du et dyr?

Det går ikke an å ikke elske han her <3

Spiser du kjøtt?
Jepp 🙂

Er du fornøyd med rompa di?
Hahaha!

Har du noen gang hvert veldig misunnelig på en vennine? I hvilket tilfelle?
Ja, det har jeg, men det trenger ikke dere å vite 🙂

Har du fått knust hjertet ditt før?

Neida, jeg lever jo fortsatt 😉

Liker du frosker?
De virker veldig slimete, men ellers er de sikkert søte.

Kan du fortelle en vits?
Katta med slips 🙂

Kan du fortelle en morsom historie?
Det var en gang……………..

Lika du gulerøtter?
Jepp

Hva gjør du for å bli kvitt kvisene dine?

LINK HER

Vil du bli modell?

Jeg vil heller stå bak kamera, enn foran 🙂

Favoritt butikk?
Bik Bok, Only osv..

Top 3 ting?
Mobil, iPod og lipsyl

– Leser du www.pinkrosa.blogg.no?
Av og til 🙂

– Hvem er den kjekkeste du vet om som ikke er kjendis?
That's a secret I'll never tell

– Syntes du Joe Jonas er hot?
Njaa, ikke så veldig.

– Elsker du noen?
Familien og vennene 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg