NY INSPOVEGG

Som jeg sa igår, hadde jeg tenkt å begynne på en ny inspovegg, noe jeg gjorde idag:

Og jeg har kommet meg veldig langt:

Nææt. Men jeg begynte for en halvtime da, så jeg skal fortsette imorgen.

Forresten, vil bare si at jeg bruker andre klær enn HELT-dressen min for tiden, altså, det er bare at jeg bruker den ofte på kvelden, ehe. Og for å bevise det..

.. tok jeg dette lille bildet av hva jeg har på meg idag. Woow. Grunnen til at jeg ville si det, er fordi dere omtrent bare har fått sett meg i HELT-dressen for tiden.

Har forresten fått et par spørsmål om hvilken størrelse jeg har på HELT-dressen og hvor høy jeg er:
HELT-dressen min er i SMALL og jeg er ca. 165/166. Likte godt størrelsen på den.

Siste innlegg i dag. Beklager dårlig blogging, men skolearbeid blir prioritert først. Blir bedre i morgen. Tror jeg.

– Vil dere se inspoveggen når den er ferdig?
– Ønsk meg lykke til på fremføringen i morgen?

12 kommentarer

Siste innlegg