LATE POSTMENN?

Tidligere i dag fikk jeg en gladnyhet fra mamma, nemlig at HELTdressen min endelig hadde kommet etter over en måneds venting og da ble jo jeg utrolig glad. Men som Mariell skrev under her, var det strømbrudd i hele Ålesund i dag, men den kom jo tilbake etterhvert. Når jeg og mamma dro bort på posten etter all strømmen hadde kommet tilbake, sto der at de hadde stengt posten pga. strømbruddet. Men hallo? De burde jo komme seg opp igjen. Alle bankene og alt det der klarte jo å komme seg opp igjen etter strømbruddet, så da burde ihvertfall posten det. De burde ihvertfall få levert ut pakker syns jeg. Så det var ikke akkurat særlig gøy når jeg har ventet i over en måned.


Ellers var jo det ganske kjedelig at strømmen gikk og var borte i over en time. Internetten kom ikke tilbake før noen timer etter der igjen.

Har du ventet veldig lenge på noe du har bestilt før?

14 kommentarer

Siste innlegg