THIS IS NOT MY DAY

Haha, litt av en ulykkesdag jeg har hatt idag! Det hele startet da vi var ute og tok outfitbilder og selvfølgelig var jo det is og glatt ute og dere kan vel tenke dere hva som skjedde? Jo, jeg skled. Og ikke nok med det, jeg fikk HULL, i min nye, hvite tights. Og jeg begynte å blø også, så det kom blod på den.

Så når jeg skulle gå til bussen, mistet jeg ned mobilen min sånn at batteriet datt ut. Det var jo ikke så galt da, men den er jo klikket nok fra før.

Og du trodde vel ikke at det tok slutt her? Vel, når jeg skulle sette pizzaen inn i ovnen når jeg kom hjem fra bowlingen, kom jeg borti ovnen og brente meg.


Litt vanskelig å se, men det er den hvite hudgreia, der jeg brente meg.

Så ja, litt av en ulykkesdag i dag, men jeg tar det med et smil:

Dere kan jo tenke dere at jeg er spent på hva resten av kvelden kommer til å bringe. Får vel støt da,eller noe sånt 🙂

Har du ulykkesdag, lykkedag, eller midt i mellom?

16 kommentarer

Siste innlegg