WOW, ÅRETS FØRSTE JULEKORT, JO!

Haha, overskriften er faktisk sann. I dag, 18. februar, fikk jeg faktisk årets første julekort, tro det eller ei. Egentlig var det et veldig sent julekort fra i fjor da, men vi tar det som årets. Sånn ser det ut:

"Til Malin
God jul og godt nyttår!
Mange klemmer
Magga! "

Det var altså fra Margretha, om du ikke skjønte det. Hun ryddet i permen sin og fant mange julekort som hun skulle gi til venner og familie i fjor, som tydeligvis aldri skjedde.
Margretha: Du kan jo bare få kortet nå du da.
Meg: Haha, dette må jeg blogge om senere!

Noe i den duren var dialogen vår. Syns det var litt morsomt å få årets første julekort allerede i februar.

I dag er en av de dagene jeg har veldig mye å blogge om faktisk, har ihvertfall 3 innlegg planlagt allerede i dag, så da håper jeg dere vil kommentere 🙂
OG, det er jo vinterferie i morgen! En dag igjen på skolen, så er det en uke med ferie, som blir utrolig deilig!

Har du vinterferie neste uke?

17 kommentarer

Siste innlegg