JEG HAR TESTET

Nå har jeg testet mascaraen jeg fikk på fredag som var denne:

Det er den nye vibrerende mascaraen Maybelline Pulse Perfection. Og ja, jeg vet jeg har skrevet en del om mascaraer på bloggen min så dette blir nok det siste om mascaraer på en stund. Men det er jo gøy å teste da.
Ihvertfall:
Det kiler litt når man tar den på vippene selvfølgelig, men dette er noe man blir vant til. Denne var egentlig ikke så veldig bra på vippene mine. Jeg fikk ikke så mye volum og heller ikke så mye lengde, men det varierer sikkert fra person til person. Her er ihvertfall resultatet på mine vipper før og etter:

Dette var etter jeg hadde tatt på en annen mascara for å få mer volum og lengde, så hvis man tar en annen mascara oppå blir det jo ganske bra resultat, men det er jo også litt kjipt.

Har du prøvd denne? Skal jeg fortsette å teste produkter i fremtiden?

9 kommentarer

Siste innlegg