LET’S HAVE FUN THIS WEEKEND


Nå er tingene mine pakket og jeg er klar til å dra! Det blir deilig med en helg uten data og sånt, selvom det blir blogging her. Håper dere tar turen innom jevnlig og leser og kommenterer innleggene som kommer, selvom det ikke blir så veldig bra innlegg. Så håper jeg at dere får en fantastisk helg alle sammen og at dere koser dere!


Bedøvelsen er nesten helt borte, selvom det ser ut som jeg har tatt botox i leppene.
Håper ikke jeg har glemt å pakke noe. Det har jeg sikkert gjort.

Hva er deres planer for helgen?

HUSK KONKURRANSEN HER.

7 kommentarer
    1. hei : ))) hva er kjærlighet for deg? jeg har det spørsmålet i siste inlegg på bloggen min. for meg er det jo ett vitkig spørsmål. vis du kunne sagt hva kjærlighet er i komentarfeltet mitt ville jeg blitt utrolig glad for deg og ikke minst ville satt stor pris på det. dette er ikke reklamering, kun ett spørsmål håper du forsår og skjønner meg at jeg ikke mener å reklamere. vil bare høre din
      mening om hva kjærlighet er. ha en forsatt fin helg da : ))))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg