DETTE BLIR SPENNENDE!

God morgen! I dag blir en spennende dag, jeg skal på fotoseminar, noe jeg gleder meg kjempemasse til! Håper jeg får lært mye nytt og blir bedre til dette fotografigreiene, det er jo virkelig noe jeg interesser meg for og ønsker å bli flinkere i.
Ellers har jeg det sikkert veldig gøy (noe jeg ikke kan si helt sikkert, siden dette innlegget er forhåndskrevet) men jeg håper jo selvfølgelig på det. Tror jeg kommer til å legge ut et mobilblogginnlegg (oi, langt ord) til dere i dag, sånn at dere får noen direkte oppdateringer, så jeg håper dere vil kommentere på det også.


Regner med at det blir mange bilder å vise dere når jeg kommer hjem i morgen!

Liker du å ta bilder?

HUSK KONKURRANSEN HER.

4 kommentarer
    1. sv: Takk for det!
      Ja, egentlig så gjør jeg det, men jeg er altfor dårlig. Glemmer alltid kameraet mitt hjemme og når jeg har det med glemmer jeg som regel å bruke det. Ah, irriterende!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg