JEG HAR TESTET

Fikk tilbake mat & helse prøven i dag: ingen kommentar. Fikk tilbake karakteren på fiskemenyen vi lagde forrige uke; 5. Fikk tilbake franskprøven; 5. Veldig fornøyd med de to sistnevnte i hvertfall.

Det har kommet en ny IFA i butikkene, som jeg valgte å teste i dag:

IFA fruits med smak av bringebær og jordbær.


Den mørke er bringebær og den lyse er jordbær.
Min mening: De er utrolig gode! Jeg er veldig glad i sånne fruktpastiller da, så det kom egentlig ikke som noe sjokk. Dette er jo ikke noe som er typisk IFA, mer typisk Dent vil jeg si, siden jeg forbinder IFA med lakris. Men ihvertfall er den veldig god. Prisen er jeg ikke helt sikker på, men den ligger vel på normal pris på sånne pastiller. Tror de selger de på alle butikker, ihvertfall rema.


Prøv den!
Nå skal jeg øve til prøve..

Har du smakt denne?

17 kommentarer

Siste innlegg