LEI AV KULDEN

Hei søte! I mat & helse i dag skulle vi lage selvvalgt fiskemeny, så min gruppe lagde laksewok (derfor lagde jeg det igår). Det ble faktisk veldig godt og til dessert hadde vi vaniljeis med nonstop og sjokoladesaus. Jeg var mett i lang tid etter det for å si det sånn.

For øyeblikket ser jeg på Home and Away. Blir virkelig aldri lei av den serien der. Sitter og stusser litt på om det er tensing i dag. Forrige uke var det avlyst og vi bruker å få melding dagen før, men det har vi ikke fått enda.

Det er utrolig kaldt ute for tiden, noe jeg ikke liker. Jeg savner sommer, sol og varme.


Dynen min er en av mine beste venner i disse kalde dagene. Måtte sensurere nesen min, den liker tydeligvis mye oppmerksomhet.


Tøfler og den varme pc'en er også en ganske god venn av meg.


Og selvfølgelig varmovnen.

Er det kaldt hos deg?

14 kommentarer

Siste innlegg