DAGENS TIPS

Dagens tips er en bra og veldig enkel måte å fjerne kviser på, så det skal jeg vise i bilder nå:

Det du trenger er en tannkrem eller en ansiktsmaske. Tannkrem er vel noe alle har så det burde jo være ganske lett å ha tilgjengelig hvis du plutselig får en kvise.


Det du gjør er å gjøre det jeg har gjort ovenfor her, altså å smøre på litt tannkrem eller ansiktsmaske før du legger deg på kvelden, der kvisene dine er, og så vasker du det vekk på morgenen. Tannkremen/ansiktsmasken tørker ut kvisene, og etter et par netter er kvisene vekk. Ihvertfall hos meg.


Så da får man forhåpentligvis en kvisefri hud etter noen netter! 🙂

Har du prøvd dette før?

15 kommentarer
    1. Nei, har faktisk ikke prøvd det, men det skal jeg gjøre neste gang jeg får en kvise som irriterer meg. Nå har jeg veldig sjelden kviser da, men.

    2. Er litt uenig. Sånn som jeg har lest det er dette det verste du kan gjøre, og etter at jeg prøvde må jeg si meg enig. I TOPP-bladet jeg fikk for noen uker siden stod det at dette var noe av det verste man kunne gjøre fordi man irriterer kvisene.
      Anbefaler heller å gå på apoteket for å kjøpe en kvisekrem som er litt sikrere. De fleste reagerer ved å ha tannkrem på huden, og kvisene kan bare bli større, rødere og det kan bli arr.

    3. FRKFRIDA.BLOGG.NO; Det kommer sikkert helt ann på personen da. Folk reagerer forskjellig på ting vet du :- ) Kanskje det ikke funket på deg, men at den kan funke på andre :- )
      Bra tips, det må jeg prøve , hihi :- )
      PS; Kjempe fin blogg! Fast leser :- )

    4. man skal ikke ta tannkrem på kviser. Selv om kvisene går vekk, så irriterer det huden og kvisen. De kan lett bli større og du får tørr hud 😉
      mamma var hudpleier før, tror nokk hun vet best 🙂

    5. det er forskjellig fra person til person, ja, men det er folk som reagerer på det, så du burde ikke anbefale det akkurat 😉 Så klart om du tar en q-tipz og tar litt på kvisen får å tørke den ut, men du burde heller bruke en rensemaske, ikke tann krem.

    6. Mariell: Men jeg visste ikke at det var folk som reagerte på det for jeg har faktisk bare hørt folk det har hjulpet hos. Og hvis du ser ovenfor så har jeg faktisk skrevet og tatt bilde av en ansiktsmaske/rensemaske man kan bruke også. Og det er bare litt tannkrem også 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg