TOPP 5 TV-SERIER

For en laang stund tilbake lagde jeg et sånt innlegg, men nå er mine topp 5 tv-serier endret litt på, og jeg har jo fått flere lesere siden da, så derfor lager jeg en ny:


#1: Gossip Girl – Åh, denne serien har jeg vært forelsket i siden jeg så første episoden! Alle intrigene, gossipen, moten, ALT! Nå er vi på sesong 3 og jeg håper virkelig det blir flere sesonger!


#2: One Tree Hill – også en serie jeg har fulgt med på helt fra begynnelsen av. Nå har de kommet opp i 7 sesonger og jeg syns det bare blir bedre og bedre.


#3: Home and away – Jammen har jeg fulgt med på denne serien i noen år nå! Nå for tiden er det utrolig spennende og jeg følge med hver dag.


#4: The Secret Life of the American Teenager – Denne serien har desverre ikke kommet til Norge enda, men det håper jeg virkelig den gjør. Den har vært en stor hit i USA og jeg har fulgt med på den ganske lenge nå.


#5: Glee – Denne serien har jo nettopp kommet til Norge og jeg digger den allerede! Om du ikke har sett den enda, kan du se den på TV2, onsdager kl. 21:40.

Som dere sikkert skjønner, er det komedier det går i hos meg og det er sånn jeg liker det. Jeg har aldri vært noen stor fan av sånne skumle greier.

Ser du på noen av disse seriene?

21 kommentarer

Siste innlegg