DET FINNES FAKTISK GRENSER DA

Dette blir et bittelite klageinnlegg, om Disney Channel.. Nå har jeg blitt ganske lei av at de spiller Bohemian Rapsody med The Muppets. De spiller den sikkert 32590236 ganger om dagen! Håper virkelig de slutter å spille den snart..

Men nå slutter jeg å sutre og går tilbake til happyface.
Vi var da på Meny i dag og jeg digger den butikken. De har alltid noe smaksprøve greier der og jeg elsker smaksprøver! Vi fikk smake fiskekaker, loff med eggesalat, kjeks med forskjellige oster, Voss vann med kullsyre, og cherrytomater. Og alt det jeg nevnte nå var kjempegodt! Ellers var det en helt vanlig dag.


Og dere er sikkert lei av helt normale, kjdelige bilder av meg, men jeg har ikke noe annet å komme med, desverre.

Vinneren av smykkekonkurransen ble forresten Linda og vinneren av headerkonkurransen ble Frøya. Gratulerer!

Liker du smaksprøver?

15 kommentarer

Siste innlegg