HVA ER DITT DRØMMEYRKE?

Som jeg har nevnt noen ganger før, har jeg veldig lyst til å bli fotograf. Det var da for noen måneder siden da jeg lånte speilreflekskameraet til Kjetil første gang, da jeg skjønte at jeg ville bli det. Jeg elsker å ta bilder, og har derfor lyst til å gå Media og Kommunikasjon på videregående.

Det har vært noen forskjellige yrker jeg har hatt lyst til å bli før. Først var det vel klesdesigner jeg ville bli. Husker at jeg hadde laget et helt hefte fullt av klær jeg hadde tegnet. De var ikke fine. Og så var det vel frisør jeg ville bli og jeg tegnet tilogmed hvordan frisørsalongen min skulle se ut. Haha. Det har vel egentlig vært noen andre yrker jeg har vært interessert i, men skal ikke gå mer innpå det nå.


Så nå er det da fotograf som gjelder og som dere ser ovenfor, har jeg det ganske gøy med å redigere også.

Hva er ditt drømmeyrke?

Takk til Mariell som gav meg idèen om å skrive om dette <3

18 kommentarer

Siste innlegg