NY REKORD!

Jeg er så utrolig, ubeskrivelig glad akkurat nå! Vet dere hvorfor? Jeg har fått ny rekord i statistikken min! Jeg har fått over 300 besøkende i dag, og det har jeg aldri fått før! Nå for tiden går det bare oppover, og det er pga. dere, så tusen, tusen takk for at dere besøker bloggen min. Jeg setter utrolig stor pris på dere, virkelig!

Her ser dere at det har gått veldig opp og ned, men de siste dagene har det bare gått oppover, og det er jeg utrolig glad for!


Jeg hadde aldri trodd i det hele tatt at jeg kunne komme så langt, det var virkelig noe som jeg trodde var helt umulig. Men jeg sto på, og det lønte seg virkelig.

Så nok en gang; Tusen, tusen takk! Dere gjør at jeg får et stort smil på fjeset mitt hver dag 😀

Har du hatt noen rekorder i statistikken i det siste?

23 kommentarer

Siste innlegg