SÅ BLE DET JULESTEMNING LIKEVEL!

Når jeg kom til pappa tidligere var snø det første jeg så. Jeg ble utrolig glad da jeg så at det var snø, siden det er omtrent nada hos mamma. Nå er jeg virkelig i julestemning! Senere skal jeg pynte juletre, se grevinnen og hovmesteren og spise mandariner til jeg spyr (overdrivelse).

Det er så koselig med jul! Alle er i godt humør, sier god jul, spiser god julemat og åpner presanger. Men innimellom burde vi også tenke på de som ikke har det så bra. De som ikke kan kose seg med ribbe, kalkun og all den julematen. De som ikke har noen presanger å åpne opp. De har jeg tenkt på en del i det siste ettersom noen bloggere også har skrevet om dette.

Ha en flott jul, alle sammen!

Når pynter dere juletreet?


http://hlr97.blogg.no/1261590942_frkmaddie_vs_malindh.html
Om dere ville trykt på linken ovenfor og stemt på meg i blogg vs blogg, hadde det vært prikken over i'en på min flotte dag! Jenten jeg stiller mot er en flink blogger, så jeg har egentlig ikke sjans til å vinne..

10 kommentarer

Siste innlegg