BURSDAGSOUTFIT

I dag skal jeg i bursdag til Maria som fyller 15 år på julaften, og dette har jeg på meg:

Ja, jeg er seriøs. Det er ikke temabursdag ellernoe, men Mariell sendte en melding tidligere i dag og lurte på om jeg ville være med på å gå skikkelig chillpill i bursdagen med hettegenser, joggebukse og caps, pluss at jeg skulle være oversminket. Det er faktisk utrolig deilig å ikke "pynte" seg til bursdag for en gangs skyld, og samtidig utrolig morsomt. Hvor mange som skulle kle seg sånn, vet jeg ikke, men det blir ihvertfall jeg og Mariell.

Og videoen kommer ikke i dag likevel, siden (typisk) programmet klikket idèt jeg lagret videoen, og da orker jeg ikke å begynne å restarte alt mulig. Så forhåpentligvis kommer den i morgen. *Krysser fingrene*. Men her er ihvertfall en liten smakebit:

Hva syns dere om outfiten?

21 kommentarer

Siste innlegg