JEG HAR TJENT PENGER I DAG!

Siden jeg overnattet med Mariell til i dag var jeg med henne og selge VG i dag tidlig. Det var veldig kaldt, men vi kledde oss godt. Utrolig nok fikk vi 249 kr til sammen i TIPS! Pluss at vi fikk en smil sjokolade på deling. Folk er utrolig generøse før jul!

Etter vi hadde solgt VG dro vi til moren til Mariell og ble der en stund og spiste middag, før vi dro tilbake til faren hennes og jeg ble hentet. Da var klokken halv fem ca., så det er altså grunnen til mitt fravær i dag. Det var faktisk ganske deilig å ikke blogge på en så god stund, men samtidig litt merkelig. Jeg la jo ut et mobilinnlegg, men det ser jo ikke så mange.


Snakker vi uklart bilde og rar jente, eller?

I dag tjente jeg altså 212 kroner!

Hva har du gjort i dag?

8 kommentarer

Siste innlegg