NY TV-SERIE Å FØLGE MED PÅ?

I går kveld så jeg den nye tv-serien som har begynt på tv2, Glee. Jeg så noen minutter av det forrige uke, men ikke nok til å få et inntrykk av tv-serien. Jeg syns det var en ganske morsom serie, ganske usaklig humor i den, og jeg tror jeg kommer til å følge med på den videre. Det er også mye sang i den, og av og til virker syngingen ganske uekte, men I don't caare.

Karakterene i serien.

I dag er det så kaldt ute at jeg holder på å fryse nesen av meg! Selvfølgelig tok jeg ikke på meg
votter/hansker eller lue, noe som mamma faktisk sa jeg burde gjøre. Men skjerf hadde jeg, så
halsen var ihvertfall varm.

Jeg glemte å si til dere på tirsdag at jeg faktisk fikk 6'er på engelsk skriftlig tentamen! Jeg kunne
ikke tro det da jeg så: karakter: 6. Holdt på å hoppe i taket!

Har du sett Glee?

6 kommentarer

Siste innlegg