DETTE ER EN OVERSKRIFT

Nå har jeg nettopp tatt hårmaske og Margretha har tatt ansiktsmaske. Min ansiktsmaske er mot splitte tupper, og siden jeg har ganske splitte tupper tenkte jeg å prøve den. Den lukter isåfall helt himmelsk, tror det er appelsin den lukter.
dsc02248
Den jeg prøvde er fra Vita og heter Moisture Miracle seville orange. Den koster 16,50 kr, så hvis den ikke funker, er det ikke så rart. Jeg er faktisk uten sminke på dette bildet, noe som er sjeldent dere ser av meg.

dsc02250
Her ser dere Margretha også, som var helt stiv i fjeset. Nå har hun nettopp stått i 5 minutter og vasket den av.

Har du tatt hårmaske før?

5 kommentarer
    1. Splittede tupper kan man ikke rette opp med annet enn klipping eller stussing da. Men det er herlig å ta ansiktsmasker og slike ting likevel:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg