JEG ER I AVISEN!

Ikke bare jeg da, men resten av klassen også. Husker dere det jeg snakket om her?
Vel, nå har det kommet ut på nettsiden til lokallavisen. En ting jeg ble irritert over, er at etternavnet
mitt er skrevet FEIL!

ta inn hele skjermen 11122009 153442bmp
Overskriften på artikkelen.
Haha, måtte jo skryte litt av klassen da. Det var faktisk jeg som sa det. *Stolt*

Artikkelen kan dere lese her:
http://www.smp.no/article/20091210/NYHETER/912109981/1002

Bruker folk å skrive navnet ditt feil?


Forresten så glemte jeg å trekke en vinner av julekalenderen igår. Det skulle egentlig være et makramè smykke i luken, men det er en ring istedenfor. Vinneren er Anne.

I dagens luke er det øyenskygge, og vinneren av det er Josefine.

Send en mail til [email protected] 🙂

11 kommentarer

Siste innlegg