JEG ER STOLT!

Nå er jeg utrolig stolt over meg selv! Kom inn døren for litt siden, etter å ha overlevd en tur over isen. Jeg bruker å gå gjennom hagen, og idag var det is før hagen så jeg måtte gå over isen ( det var egentlig ikke så mye is) og jeg gikk med støvletter (med hæler). Jeg er ganske ny i det å gå i hæler og tenkte at dette ikke kom til å gå bra, når jeg så isen. Spesielt siden det sto to jenter lenger borte, som sikkert var forberedt på å le når jeg datt. MEN, gjett hvem som kom seg over isen på to bein? Nemlig, meg. Følte meg ganske stolt når jeg gikk over hagen.

Jeg er også 100% forberedt på norsk muntlig tentamen, og kunne godt hatt den nå uten problemer. forberedt er jeg. Det er ganske bra da siden vi har julebord i kveld og jeg får dermed ingen tid til å øve. Det blir så deilig å være ferdig med tentamen i morgen!

dsc02159
Jeg gleeder meg sånn til å bruke kjolen i kveld!

Hva skal dere gjøre i kveld da?

7 kommentarer

Siste innlegg