BLE INTERVJUET AV AVISEN IDAG

Heyhey muffins!
På skolen i dag kom en dame fra Sunnmørsposten (vår lokale avis) og skulle snakke litt med oss. Det var ang. en konkurranse vi er med i, kalt "5 rette". Vi er den eneste klassen på skolen vår som er med, og hovedpremien er 10 000 kr! Så, etter hun hadde spurt klassen noen spørsmål, fikk jeg og 3 andre bli med ut på gangen og bli stilt spørsmål. Jeg syns det var kjempegøy å bli intervjuet, og det er noe jeg kan venne meg til. (Hihi). Intervjuet kommer på internett og kanskje i avisen.

Vi fikk forresten flyttet musikkprøven til neste uke, og det føles ut som et stort lass med stress er borte! Denne uken skal jeg bare fokusere på norsk tentamen!

Beklager for et helt innlegg om skole, men jeg måtte bare fortelle om intervjuet.

img3495
Et ganske uklart bilde av hvordan jeg ser ut idag. Det er ikke vits i å legge ut et eget antrekk innlegg, siden jeg ikke får så mange kommentarer på det uansett.

Har du/klassen din blitt intervjuet av avisen før?

12 kommentarer

Siste innlegg