UKENS BESTE DAG

Åh, jeg elsker lørdager! Virkelig min favorittdag i uken.
Har egentlig tenkt å blogge mye i dag, men siden jeg egentlig fortsatt har skrivesperre, får vi se på det. Er fortsatt ganske irritert på meg selv for at jeg klarte å glemme usb-kabelen til speilrefleksen hjemme med mamma. Kanskje jeg får til noen webcam-bilder da?
img34632

Håper at flere vil kommentere i dag. Statistikken var ganske lav i går i forhold til det den bruker å være, og jeg skal være flinkere til å kommentere tilbake også 🙂

Hva er deres planer for dagen?


MELD DEG PÅ BLOGG VS BLOGG HER
KONKURRANSE HER

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg