OLSEN – TVILLINGENE

Jeg husker for mange år siden, da var jeg stoor fan av Olsen – tvillingene. Jeg hadde flere plakater – store og små – på veggene. Fulgte alltid med på Under Samme Tak som de spilte i fra de var bare noen få måneder til de var 6 år (?). Tror jeg har sett nesten alle filmene deres også, spesielt Et døgn i New York, som jeg ikke har tall på hvor mange ganger jeg har sett.

Nå er det helt utrolig hvor de har vokst og de har definitivt blitt stilikoner begge to. Mary – Kate er vel egentlig den som har fått mest oppmerksomhet av de to, men Ashley har alltid vært min favoritt.

The Olsen twins

Liker du Olsen – tvillingene?

Hvem liker du best?

8 kommentarer
    1. hei Olsen tvillgenene jeg hetter anette w røkeberg jeg bor i solbergelva 3057 solbergelva ulerudkatta 17 nei jeg har ikke kjærste jeg komer til få ny i år 20010 oki husk hat jeg her velig glad i dere har dere lyst til kome til meg oki jeg liker dere jeg har sett dere på tve før jeg dere her velig søtte jenter jeg kan hilse mine Annesynæve og roar og thomas og morten jeg hetter amette de her mine foredene mine morten har kjærste hun hetter marita dem bor sammen i Drammen da sier jeg god jul og gåt nytt år hilsen amette

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg