ALLE GODE TING ER TO

Husker dere for to uker siden da vi hadde hatt selskapsmiddag i mat & helse, og jeg måtte lage rullekake to ganger? Ja, altså i dag skulle jeg lage risengrynsgrøt og for å si det sånn så måtte jeg lage det på nytt. Når man lager grøt, har det lett for å brenne seg fast i bunnen, og det gjorde det. MEN, grøt nr. 2 ble veldig god! Så mitt nye motto er: alle gode ting er to!

Snart skal jeg trekke vinneren av kalenderluke nr. 2 og i dag er premien en vurdering. Som vil si at det desverre bare er de med blogg som kan vinne i dag. Det gjelder også i morgen for da er det en header man kan vinne. Og når vi er inne på julekalendere:
dsc02142
I dag var det lakris og vepsebol jeg fant i skuffe nr. 2! Dette er spist opp, hvis du lurte.

Hva fikk du i julekalenderen i dag?

10 kommentarer

Siste innlegg