GOD MORGEN, SØTE LESERE

Som i overskriften sier jeg god morgen! Det er ikke alltid jeg morgenblogger siden det ikke er alltid jeg får tid, men jeg har et lite hemmelig tips jeg bruker. Som jeg ikke deler med dere enda. Moahahahahahah! Neida. Men joda.

I går kveld var det Greys Anatomy og som vanlig var det veldig trist, og tårene rant nedover mine kinn. Da den mannen mistet konen sin, knakk jeg.

Nå får jeg snart ta turen på skolen, så da snakkes vi når skoledagen er over. Ha en flott dag, alle sammen!

img33641

Så du Greys Anatomy i går?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg