MINIKONKURRANSE

Jeg har faktisk fått over 4000 kommentarer nå, som jeg er ganske stolt over, og nå har jeg snart fått x-antall kommentarer. Så jeg skal ha en liten minikonkurranse sånn at den som blir kommentar **** får en vurdering av bloggen og blir linket i tre innlegg på rad. Det er forresten ikke så mange igjen før jeg kommer til det tallet. Tusen takk til alle som kommenterer, forresten <3
Så da er det bare å kommentere på hvilket som helst innlegg, så kanskje du blir kommentar nr. ****

img3358

I morgen er det mattetentamen, som vil si at det blir masse øving og lite blogging. Margretha kommer snart, så da skal vi øve og så blir det nok en tur ut i snøen senere. Må jo nyte det mens vi kan!

Har du hatt mattetentamen enda?


KONKURRANSE HER. VINN GAVEKORT PÅ 250 KR PÅ HOUSE OF FASHION!

MELD DEG PÅ JULEKALENDER HER! SISTE FRIST I DAG!

10 kommentarer

Siste innlegg