WHAT A BIRTHDAY!

Heyhey ♥ Nå er jeg hjemme fra en utrolig gøy bursdag. Hadde egentlig tenkt å legge ut bursdagsoutfit før jeg dro hjemmefra, men selvfølgelig ble alt bare stress! To minutter før jeg skulle dra hjemmefra, kom jeg på at jeg måtte lage kort også, noe som endte med at jeg tok med en penn og skrev på pakken når jeg kom på bussen. Real nice!
Hadde selvfølgelig med meg kamera, så i morgen skal jeg mekke sammen en video til dere! Nå er det faktisk ganske sent, og jeg trodde faktisk at jeg skulle få til flere innlegg enn dette i dag. Men sånn går det når man er treig!

I morgen skal jeg faktisk til frisøren også. Hva jeg skal gjøre der, får dere vente å se! Moahahahahahaha!

dsc02089
Her er bilde av det søte bursdagsbarnet ♥ Med sine røde nese som jeg kjøpte til henne 🙂

Når var du i bursdag sist?

5 kommentarer

Siste innlegg