EOS LIP BALM OG RØD NESE

Jeg kan herved kalle meg den stolte eier av en EOS lip balm! Endelig har jeg en i mine hender:
img3337
img3340
Jeg kjøpte den røde, altså summer fruit og den lukter himmelsk! I love it already!
I tillegg har jeg kjøpt meg rød nese:
img3353img3351

img3355
Anbefaler alle som ikke har kjøpt rød nese enda, å kjøpe en! Inntektene går jo tross alt til Redd Barna! Og i tillegg er de utrolig morsomme.

I dag hadde vi engelsk tentamen og det gikk veldig bra! Så det blir spennende å se hvilken karakter jeg får. Jeg ble ferdig 11:50, så da dro jeg til byen for å kjøpe bursdagsgave til Mariell siden hun skal feire bursdagen sin i dag, og så kjøpte jo jeg meg det som er avbildet ovenfor.

Har du EOS? Isåfall, hvilken farge har du?

Har du kjøpt rød nese?

14 kommentarer

Siste innlegg