7 – UKERS PROSJEKT PÅ BLOGGEN!

Nå skal jeg starte et lite “prosjekt” om vi kan kalle det det. Det går ut på at jeg hver uke skal skrive noen positive og negative ting om hver av ukedagene. Jeg forklarer sikkert litt dårlig, men denne uken skal jeg skrive noen positive og negative ting om mandager, neste uke blir det om tirsdager osv. Hvis dere ikke skjønner det, kan dere bare spørre meg om det dere ikke skjønner.
Så da starter jeg prosjektet i dag, ved å skrive mine positive og negative ting om mandager:

positivt
– Mat & Helse på skolen
– Fotballtrening
– Top Model USA (ikke at jeg egentlig har fulgt så mye med på det)

negativt
– Trøtt etter helgen
– Fem skoledager foran meg før helg
– Masse lekser
– Må legge meg tidlig

Så der har dere mine positive og negative ting om mandager!

Hva syns dere om mitt nye prosjekt?

Hva er dine positive og negative ting med mandager?

11 kommentarer

Siste innlegg