VINTERFØLELSEN ER ENDELIG HER

Hey pepperkaker! (Den var ny.) I dag tidlig var jeg veldig stresset som førte til at jeg glemte å smøre matpakke, og så trodde jeg at jeg ikke kom til å rekke bussen hvis jeg gikk i vanlig tempo, som førte til at jeg kom til busstoppet 5-6 minutter før bussen kom. Flaksen oppi alt var at det var kantine i dag og at jeg hadde penger til toast.

Nå har jeg endelig fått vinterfølelsen i meg, og vet du hvorfor? Fordi det er HVITT ute på bakken, det har kommet is på forskjellige vann i Ålesund, og det er kaldt ute. Føltes ut som om jeg holdt på å fryse av meg ørene når jeg gikk fra busstoppet i dag. På tide å begynne med lue kanskje? Alt som mangler nå er masse snø og julepynt.

winter
Begynner å få dreisen på dette nå, eller hva?

Forresten så ser jeg på Gossip Girl nå, og Dan og Vanessa er på en godtebutikk jeg var på når jeg var der! Yey 😀

Er det vinter der du bor nå?

17 kommentarer

Siste innlegg