JEG FIKK HELT HETTA

Heiisann dere! I dag blir det mer blogging siden jeg ikke har prøver å øve til, men fra klokken 19:00 – 21:30 er det Ten sing.

Ble ferdig tidligere i dag siden vi var på yrkesmesse, og vet du hva? Jeg vil gå Medier og Kommunikasjon! Det hørtes utrolig gøy ut og jeg er jo glad i å fotografere og sånne ting.

Jeg fikk helt hetta i stad når jeg ikke fant fjernkontrollen. Omtrent hoppet rundt overalt i stuen og letet etter den. Til slutt fant jeg ut at den lå med tv'en. Flink, ikke sant?

Forresten så ble Mariell og jeg tatt bilde av på messen:
malinogmariell hjertee
Jeg måtte redigere bildet fordi jeg som vanlig er blek. Oog, jeg var ikke helt heldig med bildet..

Får du hetta om du ikke finner noe?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg