JEG ER IKKE MANDAGSBARN

Hei alle sammen! Første innlegget i dag kom ikke før nå fordi jeg var på Moa med Mariell etter skolen i dag. Det var helt 'på tampen' og derfor hadde jeg ikke penger heller. Thank god for busskort og en venninne man kan låne penger med til mat.

Ang. overskriften så er ikke mandager favorittdagen min. Man er trøtt og sliten etter helgen, og føler at det kommer til å bli en lang uke. Jeg ble faktisk født på en lørdag, og lørdag er favorittdagen min, så det er liksom 'meant to be'.

Om en time er det fotballtrening, så det blir ikke så mye blogging i dag, og ikke i morgen heller siden jeg må øve til prøve da. Men sånn er det bare!

img31081
Englebarn ser du.

Hvilken dag er din favoritt?

3 kommentarer
    1. Hehe. Ja, mandag kan være litt traurig ja.
      Jeg digger onsdager;) Vet egentlig ikke helt hvorfor, men de fungerer så bra liksom.
      Ha en fin mandagskveld da… selv om det er mandag, mener jeg 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg