BESTE BURSDAGSGAVEN!

Hei alle sammen! Nå kom jeg nettopp hjem fra en utrolig morsom bursdag, og så klart hadde Mariell og jeg den beste bursdagsgaven! Den får dere se video av i morgen. I bursdagen spiste vi pizza, pastasalat og godteri, og holdt på med quiz, Wii og gaveleken. Og når vi spilte gaveleken, vant Mariell en liten pengepung, og siden hun har så mange, ga hun dem til meg! Finnes ikke snillere bestevenninne <3 Jeg skal ikke skrive så mye mer nå, men dere skal få noen bilder å se på:

Charlotte, Benedicte og meg.


Vinnerne av quizen; Mariell på 1., Charlotte på 2., og Benedicte på 3.


Ja, du ser sikkert at dette er meg.


Mariell <3


Venuja og Camilla <3

Har dere hatt en 'happy Halloween'?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg