DAGENS OUTFIT

kommer ikke i dag. Etter 43296268 forsøk der jeg så ut som en ompa lompa på hvert bilde som ble tatt, ga jeg opp. Jeg har en tendens til å ikke ta meg bra ut på bilder i det hele tatt, men en gang i blant blir bildene faktisk sånn passe fine. Derfor har det seg sånn at jeg alltid bruker veldig lang tid på å ta bilder til bloggen fordi de aldri blir fine, sånn at til slutt tar jeg bare et som blir sånn noenlunde fint. Så da vet du det.
Vil dere ha et eksempel?
img2769
Værsågod, her har dere et eksempel?

Bruker du å ta mange bilder før du blir fornøyd?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg