I DAG TOK JEG SVINEINFLUENSAVAKSINEN!

God dag alle sammen! Klokken åtte i dag tidlig dro mamma og jeg bort på Color Line for å ta vaksine. Da ventet vi litt over en time før det var min tur, og det gikk faktisk helt greit! Kjente bare et lite stikk, også spurte jeg om sprøyten var inni og da sa damen; Ja, og nå er du ferdig. Jeg ble helt sjokkert over hvor lite jeg kjente! Så da satt jeg til observasjon en halvtime før vi kunne dra, så da var det skole. Ellers har det vært en helt grei dag. Ikke noe interessant å høre om hva jeg gjorde på skolen.

Jeg må beklage på forhånd og si at i dag blir det faktisk ikke så mye blogging, matteprøve i morgen nemlig. Gjett om jeg kommer til å forsvinne rett fra Mest Aktiv listen da, hoho! Men jeg har sagt det før og sier det igjen; skolen kommer alltid først. Jeg skal gjøre det godt igjen i helgen. Jeg vurderer faktisk å lage en sminkevideo i helgen også, så det er bare å glede seg!

img2951
Nå føler jeg meg tøff!

Har du noen prøver snart?

7 kommentarer

Siste innlegg