MINE FAVORITTSMYKKER

Det er faktisk ikke så lenge siden jeg begynte å bruke smykker hele tiden. Før brukte jeg det nesten aldri, og nå bruker jeg det til hvert antrekk omtrent. Jeg viser dere mine favorittsmykker:
img2917
På rommet mitt henger et lite smykkestativ som jeg fikk da jeg var medlem i TL-klubben. Her ser du at smykkene mine henger i store floker, egentlig.

img2919
Dette smykket har jeg hatt lenge, men begynte å bruke det for bare noen uker siden. Fikk det med mamma en gang.

img2923
Og så har vi det nye smykket fra Friis&Co. Elsker det allerede!

img2927
Og dette har du kanskje sett før? Nemlig BF-smykket som Mariell og jeg har. Hennes del står det Be – Frie på, og mitt står det andre delen på.

img2928
Dette smykket bruker jeg mest til hvite topper og gensere. Syns det er utrolig fint.

img2930
Og dette smykket har jeg faktisk nesten ikke brukt, men syns det er utrolig fint, så jeg burde egentlig bruke det mer.

img2939
Og et lite tips til dere; ikke legg alle smykkene på hverandre, det kan bli store floker av det.

Skal jeg ha flere sånne bildespesialer?

6 kommentarer

Siste innlegg