JEG MØTTE PÅ RIBBEVEGGEN

Hey cupcakes! Har kommet hjem fra en varm, sliten og morsom trening og sitter i pysjamas og koser meg under teppet med pc'en på fanget og Magikerne på Waverly Place på tv'en. Utrolig morsom trening med mye latter og falling, hehe. Men ja, de siste minuttene når jeg var veldig sliten og skulle takle Julie, kom jeg altså inni ribbeveggen (vi trener i gymsalen på skolen) med hendene først og fikk et lite dunk. Men det går bra da, bare et lite skrubbsår på hånden.
Nå gleder jeg meg sykt til mamma og Kjetil kommer hjem fra København, spesielt siden de har kjøpt litt av hvert til meg. På søndag var det visst mest 'Malinshopping' de hadde der. Yeyy! Skal så klart legge ut bilde! Nå skal jeg kose meg resten av kvelden, og kanskje det blir et innlegg til (?). Men visst ikke; god natt, søtiser!

img2833
Ikke at bildet har noe med innlegget å gjøre, men det blir litt kjedelig uten bilder.

Har dere hatt en fin dag?

3 kommentarer

Siste innlegg