STATISTIKKEN STIGER!

Som jeg sa i går så er jeg utrolig fornøyd med hvordan det går nå. Får mange kommentarer (for meg ihvertfall) og statistikken stiger! Blir utrolig glad når jeg ser dette. De siste timene i dag har ikke det gått an å se statistikken min, men nå prøvde jeg og det gikk, og helt utrolig hvor høy den er. Altså, det er ikke ny rekord, men jeg syns uansett at det er utrolig. For meg ihvertfall. Jeg har ikke en av de bloggene som får over 1000 treff om dagen, men en dag, en dag sier jeg dere, skal det skje! Nå sitter vi og ser på Fredrikstad-Molde kamp på tv2 siden vi ikke har sportskanalene der Aafk kampen går. Vi heier på Molde siden Fredrikstad står på kvaliken (til å rykke ned) og hvis Fredrikstad vinner, kan det hende at Aafk går ned på kvaliken. Men nok fotballprat, nå skal jeg kose meg videre denne søndagskvelden, som forresten går utrolig treigt, og nyte det som er igjen av helgen! Og det håper jeg dere også gjør 🙂 Vi snakkes!

statistikk
Her har du 30 mnd- statistikken min. Jeg velger å ikke vise tallene.

Hvilket lag i tippeligaen heier du på?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg