SÅ TIDLIG?

Hej og hopp! I dag våknet jeg 08:40 (trodde jeg) og sto opp og gikk ut på stuen. Jeg kom da på at vi skulle stille klokken en time tilbake i natt, og at klokken egentlig var 07:40. Smarta! Men da var det ikke vits i å gå å legge seg igjen uansett. Jeg sov jo egentlig ni timer, såå. Anyway, så skal jeg straks lage meg en god frokost, og nyte "hviledagen". Blir nok mye blogging i dag også. Får tid til det når det er helg og ingen planer. Men uken som kommer har jeg to prøver; i fransk på onsdag og i matte på fredag. Men det skal nok gå bra, jeg har god kontroll på matten ihvertfall. Men nå må jeg stoppe, hallo? Jeg snakker om skole på en søndag. Hadde nettopp en liten stirrekonkurranse med Leon, jeg vant som vanlig. Han blir alltid så flau.

img2801

Husket du at klokken skulle stilles i natt?

10 kommentarer

Siste innlegg