SMARTE HJERNER TENKER LIKT

Heyheyhey! Kom hjem for en stund siden. Har vært ute med flere folk, og, ja. Har ikke så mye mer å si om det. Mariell og jeg har begynt på videobloggen, men kommer ikke til å legge ut i dag, siden klokken er over 11 og det tar sin tid å redigere osv. Men da får dere bare vente spent til i morgen! Atm drikker vi julebrus og prrater mens DC står på på tv'en. Thumbs up for Disney Channel! Overskriften tenkte jeg passet veldig godt til innlegget siden jeg er med Mariell nå, og vi har en tendens til å tenke veldig likt og si samme ting samtidig. Det har blitt litt lite oppdatering i dag i forhold til sånn det bruker å være i helgene, men jeg måtte virkelig komme meg ut. Har faktisk ikke vært særlig mye ute dette skoleåret. Jeg skylder på bloggen! Neida, men uansett, det er faktisk litt bloggen sin feil også, siden det er avhengihetsgreier. Men Farmville har også skylden. Flere som spiller det? Kan tenke meg det siden halvparten det er 61 323 326 av folkene på facebook som spiller det. Ja, jeg sjekket. Oi, nå ble det et langt, uinteressant innlegg. Jessjess, vi snakkes!

adgaskldg
Et bilde sier mer enn tusen ord!

Har du en bestevenninne du bruker å tenke likt med?

3 kommentarer

Siste innlegg