Nå er den oppe igjen!

Heyhey! Kom nettopp hjem fra Tensing, det var jo gøy det. Men ja, jeg hopper til overskriften med en gang; blogglysten er oppe igjen og jeg har lyst til å blogge til fingrene detter av. Meen, det kan jeg ikke. I morgen er det skole igjen, som betyr at jeg må legge meg klokken ti. Kjipt, men har egentlig ikke noe valg hvis jeg skal komme meg opp i morgen TIDLIG. Tror ikke jeg kommer til å fungere i morgen. Får ihvertfall ha med pc'en på skolen i morgen, siden vi skal skrive rapport etter arbeidspraksis, så da får jeg pumpe opp musklene så går det sikkert bra. Men nå er du sikkert lei av mitt kjedelige snakk, så jeg avslutter her og sier god natt. ♥ Har en del kommentarer å svare på siden jeg nesten ikke svarte på noen i går og i dag, så det får jeg utsette til i morgen. Husk at jeg digger dere og at det ikke er noe galt i å kommentere!

picnik collage
"Veldig interessant.."

Når står du opp om morgenen?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg