Det er så typisk!

God morgen alle sammen! Sto opp klokken åtte i dag og følte meg veldig trøtt, så da tenkte jeg at en god, varm dusj kunne hjelpe. Et lite problem bare.. Etter to minutter i dusjen ble vannet ISKALDT(!!!) og etter flere minutter der jeg prøvde å få det varmere, ga jeg bare opp. Vi har altså ikke mer varmevann igjen, og jeg ser ut som en snegle og håret mitt er like fett som smør. Deilig, I know. Men nå har jeg bygget meg en bro og kommet over det. Jeg er ihvertfall nesten klar for jobb nå, bare tennene som trengs å pusses, og fettete hår som trengs å tørkes. Yey. Skal jobbe til fire i dag, tror jeg, og når jeg kommer hjem blir det å spise middag, blogge litt, og klokken 7 er det konf.undervisning. Rollon, altså laget jeg spiller på, skal spille kamp i dag også, som vil si at Margretha og jeg ikke kan, siden vi ikke kan droppe konf.undervisninga. Det er andre gangen på rad vi går glipp av en kamp. Veldig dumt. Håper de kan flytte kampen neste gang da.. Men men, nå er jeg ferdig med frokosten, og har planer om å pusse tennene. Ha en fin dag alle sammen!

img2355
Slenger ut et "fint" bilde av meg, dedikert til varmtvannstanken.

Har du måttet dusje i kaldt vann før?

2 kommentarer
    1. Uff.. Plagsomt hehe.. xD Jeg har faktisk dusja i iskaldt vann. Jeg var på leir og da var det ikke noe varmt vann og jeg var nødt til å dusje. Man blir jo litt våken og slikt, men det er forferdelig kaldt.. :S xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg